Valvare

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Team

Het Team

Administratoren:
Acceptatie O31
Acceptatie 2wgy8ue
Moderatoren:
Geen D:

Stappenplan

Stappenplan

❶❝Regels

❷❝Valvare

❸❝Verhaal achter Valvare

❹❝Je Personage

❺❝Jezelf voorstellen

❻❝Praten met anderen

❼❝En nu RPG'en!❞

Seizoen

Seizoenen

Valitia:
ZOMER : de vruchtbare periode is eindelijk daar. De bewoners van Valitia kunnen eindelijk oogsten en van het landschap genieten met prima temperaturen die wisselen tussen 20 en 30 graden Celsius.

Varese:
WINTER : Dit jaar is de winter zoals altijd vrij zacht met dagen waar het zelfs 5 graden boven nul kan worden. Echter is er vorst op komst, dus zal de temperatuur kunnen dalen tot -10 graden Celsius. Let dus goed op. Verder is het sterk bewolkt en waait het stevig, waardoor de gevoelstemperatuur verder daalt.

Elef:
LENTE : Een zachte lente met wisselvallig weer. Er kunnen lichte buien vallen en het is sterk bewolkt. De temperaturen kunnen soms tot 20 graden Celsius reiken, gevolgd door lichte benauwdheid. Verder staat de wind vrij zwak.

Support Valvare

Support Valvare

Linkpartners zijn altijd fijn,dus hieronder staat de button van Valvare. Acceptatie 16lxqp

Affiliates

gratis forum


Acceptatie Ab2pg1

2 plaatsers

    Acceptatie

    Arthur
    Arthur
    Admin en koning van Elef


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 19-06-13
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Amsterdam

    Bewoner
    Leeftijd: 19 Jaar ~ 21/03/2019
    Beroep: Koning van Elef
    Planeet: Elef

    Acceptatie Empty Acceptatie

    Bericht van Arthur za jun 22, 2013 6:25 am

    De klok tikte en de minuten vlogen voorbij na exact 60 tikken van de klok. Het was zeker al vijf minuten stil sinds de formele begroeting tussen de drie leiders van Valvare plaatsvond. Dit was niets nieuw voor Arthur sinds hij van een prins naar koning was gestegen. Zijn vader was te vroeg gestorven aan longkanker en had de troon dus vroegtijdig aan de jonge man overgedragen, die geen andere keuze had dan deze te accepteren. Hij was namelijk de enige kind dat zijn ouders hadden voortgebracht. Verdere familie had de jonge man natuurlijk wel, maar zijn vader was immers de koning, dus deze toekomst kon hij niet ontwijken, hoe erg hij ook zijn moeite ervoor deed en niet daarbij zijn familie te schande te maken. Hij zat namelijk als jonge koning in een lastig pakket. Hij was er op het verkeerde moment en de verkeerde plaats. 
    Hij zat met zijn handen in elkaar geschoven om een kalme, maar ernstige indruk te geven, aan een lange tafel met de twee belangrijkste mensen van heel Valvare, de koning van Valitia en de voorzitter van Varese. Het was ook de verkeerde tijd, omdat deze twee leiders een incident achter de rug hadden en beiden een zware tijd doorgingen met gebrek aan voedselvoorraden en achtergang van de technologie. De jonge Arthur had als taak om een enige oorlog tussen deze twee rijken tegen te gaan door een vrede met de twee te sluiten. Dat was al een hele opgave, maar hij was echter de eerste die sprak, wat hem pas lukte nadat hij aan het belang van Elef dacht. 
    "Ik wil hierbij melden dat wij op Elef momenteel een vrij grote voedselvoorraad hebben en bereid zijn om deze te doneren aan beiden rijken, maar wij eisen echter de inbreng op een later termijn terug." Traag schoof zijn blik van de ene leider naar de ander om enige gebaar van acceptatie te vinden, maar zoals de vorige keren was er weer niets te vinden. "Accepteren jullie dat?" Vroeg Arthur iets minder formeel, omdat hij zich nader afvroeg of deze twee rijken opzettelijk niet naar de rijk op Elef luisterden om per se al hun frustraties op elkaar uit te voeren. Ze zagen oorlog zeker als een stressbal. 
    Ergens vond Arthur dat deze leiders stelletjes adrenaline verslavende waren, maar als prins had hij al geleerd om geen eigen veroordelingen over mensen te hebben of iets van ze te vinden. Elef was de volk die hij mocht, ongeacht hoe ze echt waren en hij moest verder deze twee leiders als 'cameraden'zien. Als prins vond hij dat een hele opgave, maar uiteindelijk was het hem gelukt. Vrienden had hij als gevolg niet, geen echte. 
    "Dus?"vroeg Arthur voor een laatste keer, hopend dat ze op zijn verzoek zouden ingaan. Nu pas was er enige bewegingen merkbaar bij de twee leiders, maar het voorspelde niet veel goeds, want de blikken waren beiden op hem gericht en dát was nooit eerder gebeurd. De leider van Valitia stond op en torende boven de tafel, terwijl Arthur al bedacht hoe erg dat bij hem moest zijn. Arthur liet zich echter niet intimideren, hij moest de trots dragen van Elef en nooit enige zwakte tonen. Ook dat had hij moeten leren. De koning naderde hem met gen enkele emotie op zijn gezicht af te lezen. 


    "Koning.."Vroeg Arthur kort, terwijl ik mijn kop wat op had geheven om zijn gezicht boven mijn pet te zien. "Wij gaan echt niet luisteren naar een groentje van een koning dat geeneens een koning is of een sterk rijk heeft," zei de koning alsof hij het meest gore spul uitspuugde. Als reactie kneep hij zijn ogen tot spleetjes, proberend desituatie onder de controle te houden, want deze vergadering ging de verkeerde kant op en kon zowaar een oorlog betekenen tussen Valitia en Elef. Varese misschien ook, maar deze had mij enkel zitten aankijken met een blik die je niet wilt zien als koning: medelijden. 


    "Wilt gij passen op uw woorden,"zei Arthur, beheerst, maar klaar om zijn handen uit elkaar te steken en zichzelf te verdedigen met behulp van woorden of als het echt niet anders kon, zijn dolken. Echter vanaf toen ging alles vrij snel. De koning greep Arthur bij zijn nekvel en trok hem omhoog, waarbij de arm van Arthur vast bleef haken aan de ruwe kant van de stoel en enkele schrammen ontstonden. Deze deden pijn, maar waren niets in vergelijking wat hij in de blik van de ogen van de koning van Valitia zag: een blik zo koud en zo duister dat het buiten beschrijfbare termen was. "Nee, ik ben de koning, toch?"zei hij, waarna Arthur met zijn handen zich los probeerde te krijgen uit de handen van Valitia, maar het was tevergeefs, het enigste wat ermee bereikt werd was het vallen van zijn eigen pet. "Je bent nog zo'n jong ventje, Arthur,"Zei de koning tegen zijn oor, waarna Arthur meer moeite moest doen om zich beheersd te houden, maar er toch een zinnetje uitfloepte. "Jullie zijn zelf kleine kinders die maar geen vrede willen," Toen Arthur waarschuwend naar de koning van Valitia keek zag hij een blik dat killer was dan de eerste was geweest, gevolgd door een verdwijning van geluid en een zwarte waas voor zijn ogen. 

    Enkele dagen later liep een verschijning door de winkelstraten van Elef met een klein tasje dat aan zijn arm hing, een apotheek tasje met speciale créme dat de wonden van zijn gezicht zouden bedekken. Tot nu toe werkte het prima, maar het begon zich langzamerhand te openbaren. De schrammen op zijn arm waren echter vrij ernstig en er werd snel verband eromheen gedaan dat echter zichtbaar zou zijn. Een vrij vorstelijke pak met lange mouwen voor de verandering bood oplossing tegen de openbaring. Het was duidelijk, zijn leven was niet fijn,maar ook niet vreselijk. Het zat er tussenin, hij zelf zag het als een manier van leven. Echter zou een normale koning met deze wonden zich niet in het openbaar willen vertonen, indien het niet nodig was,maar hij had er verder niet bij nagedacht en waarom zou hij zoveel moeite om een apotheek doen?  De jonge Arthur ademde diep in en diep uit en was net de straat met de apotheek uit, totdat hij tegen iets aan botste, niet beseffend dat hij zo erg had kunnen afdwalen. Snel keek hij op in de ogen van een persoon, waarna hij automatisch reageerde met:"Excuses, ik had niet opgelet. Ben je oké?" Verder bekeek hij het persoon niet om geen vooroordeling over diegene te hebben.
    Robin
    Robin


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 22-06-13

    Bewoner
    Leeftijd: 20 jaar - 09/13/2018
    Beroep: Still nothing
    Planeet: Valitia

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Robin za jun 22, 2013 7:51 am

    Een elke straat was gevuld met mensen. Terwijl  ons geschreeuw meerdere straten vulde.We mochten dan niet op Valitia of Varese zitten, we hadden nog steeds een stem over onze thuis planeet. En niet alleen wij als immigranten stonden hier, ook ‘echte’ inwoners van Elef stonden om ons heen. Ze waren klaar met alles terwijl zij nog zitten te kibbelen. Wees blij dat je nog leeft, wees blij dat je een hele planeet onder je hoede hebt en dat je in luxe leeft. Kijk eens naar je onderdanen. Kijk hoe zij onder je leiden terwijl je zowat de helft van je planeet af haalt zodat ze naar school kunnen. Maak een school op je eigen planeet en laat ons daar lekker zitten. Kijk eens hoeveel mensen je daar al blij mee maakt.
     
    Met een witte doek voor mijn neus en mond gewikkeld stond ik wijdbeens vooraan de groep. Zoals ik vaker deed.  Vanuit mijn ooghoek keek ik naar Frey.  Zijn witte haar kleurde oranje en groen van de lampen en het stof dat rond de groep protestanten ging. Vanonder mijn zakdoek grijnsde ik naar mijn vriend. Groene ogen vol hoop, een zwarte zakdoek met ‘’WE ARE FREE’’ erop geschilderd. Zwarte kleding die zijn lijf bedekte en een groen shirt met ons logo. Twee ruig getekende bogen die elkaar kruiste om een vis te vormen gevuld met een oog. Met het woord placebo eronder in dezelfde stijl. Schoenen die regelrecht nog van vroeger afstamde gaven zijn benen ene ruige look terwijl zijn strakke broek hem alleen maar teder liet lijken.
     
    Terwijl Frey nog wat kleur in zijn kleding had was mijn gezicht het enige gekleurde aan mezelf. Ik wilde snel kunnen verdwijnen, tussen de mensen of tussen de huizen. Frey was er niet bang voor om vast te zitten. ‘zo kan ik mijn stem laten horen.’ Was zijn excuus altijd. Maar volgens mij ging het hem meer om de aandacht dan om zijn stem. Ik kraaide mijn gezicht van Frey weg en gaf ene blik naar de politie man voor mij. Ik kneep mijn handen samen die gewikkeld waren in zwarte stof die opliep tot mijn bovenarm. Waar een wijd shirt het overnam. Op mijn shirt had ik hetzelfde logo als Frey. Mijn broek was een stuk weider dan die van Frey. Mijn onderbenen waren met dezelfde stof ingewikkeld als die om mijn armen zat en mijn schoenen waren stevig genoeg om mee te rennen en ligt genoeg om me niet tegen te houden. Ik stak mijn arm in de lucht waarna het stil om mij heen werd. Mijn voeten zette zich af en een avond waar ik geen spijt van zou krijgen zou beginnen.
     
    Geïrriteerd kreunde ik. Ik was weer zo gek om mijn vaardigheden te overschatten. Geweldig robin, hele geweldig. Nu zit je met een vaste voet en kan je sowieso een week niet normaal lopen. Ik rolde met mijn ogen voordat ik rechtop ging zitten. Vrijwel meteen liep Frey naar me toe om me weer achterover te drukken. ‘’laat me!’’ snauw ik naar hem. ‘’Robin, je kan niet lopen. Waar wil je naartoe?’’ hij heeft een punt, lopen kan ik inderdaad niet. Maar een simpele voet houd mij niet tegen. Als zou mijn voet afgehakt zijn ik zou nogsteeds blijven protesteren. We zijn een kleine groep die net ene straat kan vullen, maar een voet zou ons niet tegen houden.
     
    ‘’ik ga gewoon.’’ Frey keek verbaasd op waarna hij zuchte. ‘’goed, ik houd je niet tegen.’’ Terwijl hij zijn handen in zijn zakken stak en weg liep wikkelde ik de stof van mijn armen en benen af waarna ik probeerde op te staan om mijn vest te pakken.  Met wat moeite kreeg ik  mijn vest te pakken.  Hinkend ging ik naar de deur waar ik een stevige wandelstok vond om mijn gewicht te verdelen.  ‘’vanavond ben ik sowieso terug.’’ Zei ik voordat ik de deur opende en eruit vloog.
     
    Geweldig robin, mensen kijken je aan alsof je een invalide bent terwijl sommige je aankijken als een gek. Natuurlijk was het niet slim om mijn logo te dragen maar ik had geen zin om de trap op te gaan voor een normaal vest. Dan maar een oud vest waar wat steken van los zitten en het logo er groot op beide kanen op staat. Pech voor hun, ik ben tenminste eentje die een stem heeft. Misschien moet ik maar even naar de apotheek,  pijnstillers zullen me goed doen. En als ik er dan toch naartoe ga, ik kan nog wel wat verband gebruiken.  Misschien nog wat andere dingen, ieder geval pijnstillers. Het zou iets voor mij zijn om ze te vergeten.
     

    ‘’he, lul kijkuit!.’’ Riep ik nog. Voordat ik zelf kon uitwijken knalde de jongen tegen mij op en slipte de stok waarna deze op de grond viel. Met een reflex zette ik mijn pijnlijke voet op de grond om niet te vallen. Een pijnscheut trok door heel mijn lichaam heen. Ik beet op mijn onderlip om een schreeuw te onderdrukken. "Excuses, ik had niet opgelet. Ben je oké?"  ‘’wat denk je?’’ snauwde ik. Ik griste mijn stok van de grond af en ondersteunde mijn lichaam weer. Ik keek naar het person voor me waarna mijn ogen groot werden. Al vrij snel trok ik deze tot spleetjes. Wat een verassong dat ik deze knul tegen kom. Wat ene geweldige verassing.


    Laatst aangepast door Robin op za jun 22, 2013 8:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Arthur
    Arthur
    Admin en koning van Elef


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 19-06-13
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Amsterdam

    Bewoner
    Leeftijd: 19 Jaar ~ 21/03/2019
    Beroep: Koning van Elef
    Planeet: Elef

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Arthur za jun 22, 2013 8:27 am

    Persoonlijk voelde hij nergens pijn, en zelfs al had hij deze, hij zou altijd om de pijn van het volk moeten geven. Weer een naar aspect van zijn wijze van leven, maar het had zijn fijne kanten alleen vonden ze deze dagen nauwelijks plaats. Dat was alles. Arthur had zijn hoofd iets opgeheven, niet uit vorstelijkheid, maar om niet de ander recht in zijn of haar gezicht aan te kijken. Waarom zou hij dat immers willen doen, hij wilde zoals altijd geen vooroordeel scheppen. Het was alleen vrij ongelukkig dat hij net een paar vuurkleurige haren in zijn blikveld zag, toen de ander viel, waardoor het een me-. Nee, het was een burger van Elef, die hij als iets goeds moest beschouwen. Niets meer, niets minder. Arthur moest altijd beleefd zijn tegen de meest vreselijke typen ongeacht waar hij was zolang hij deze hoge status droeg. Zelfs toen hij de licht geïrriteerde stem van de ander had gehoord, bleef hij met een glimlachje staan met zijn armen iets opzij, zodat hij eventueel de ander met iets kon helpen. De woorden dat de ander had uitgesproken deed hem weer aan de vergadering van dagen terug herinneren en even verdween de glimlach van zijn gezicht. 'Wat denk je?' waren de woorden van de ander, en hij wist eerlijk gezegd niet hoe hij deze kon beantwoorden. Hij had niet naar haar gekeken en wist niet in welke staat deze verkeerden, maar gezien de felle reactie was het een felle 'nee'. en bleek de ander in gewonde staat te verkeren. 

    Uit beleefdheid keek hij toch voor de zekerheid naar dat persoon tegenover, en hoopte direct dat hij niet gekeken had. Dat persoon tegenover hem was een meisje-wat hij door het haar had kunnen vermoeden- en droeg vrij aparte kleding, een wijde broek en iets met een onbekende symbool erop. Het meisje had voor de rest groengele ogen en de rode haren die hij eerder voorbij had zien komen. Ongeacht het uiterlijk moest hij neutraal blijven. Wie weet was het een nieuwe kledingstijl, of iets dergelijks. "Ik dacht dat u geen wonden zou hebben door mijn actie,"zei hij, terwijl de stok toen pas in zijn beeld verscheen. Had ze een blessure aan haar benen opgelopen, waardoor ze deze nodig had? 
    Toen pas bedacht hij zich dat het mogelijk was dat deze voetganger op weg was naar de apotheek, omdat dit de snelste weg was. Hij stond echter klaar om dat te zeggen toen dat symbool op de beschadigde vest hem bekend voor kwam. De punt dat hij het zeker wist kwam door een voetganger die hij recent had gezien met grijs haar die hij wel kende, een protestgroep. Lichtjes schraapte hij met zijn vingers zijn nek. Dit kon weleens foute boel betekenen,maar anders zou de ander het toch al afgemaakt hebben?    
    Op zijn hoede, maar toch vrij beleefd besloot hij deze vraag te stellen aan de jonge vrouw. "Bent u lid van de P.F.P.? Is het mogelijk dat u de leider bent van deze groep en indien dat zo is, zou ik met u een afspraak kunnen regelen, zodat wij eens over uw eisen kunnen praten. We kunnen echter niet alle eisen accepteren, wegens de vrede redenen," Dit was een kans voor Arthur om echt weer iets te kunnen betekenen, maar wat hij echter niet had beseft, was dat zijn mouwen terug opgetrokken waren door de botsing met de ander, waardoor het verband zichtbaar werd en zijn gezicht zag er gehandhaafd uit, doordat de crème ook door de knal was aangetast. Pas toen hij de ander een beleefde handdruk wilde geven, merkte hij het tot zijn schrik, wetend dat de ander zijn zwakte zou hebben ontdekt. Binnensmonds vloekte hij luid, omdat dat hele incident een geheim had moeten blijven onder het bestuur. Hij speelde het spelletje maar door, als hij er aandacht aan gaf zou het meer opmerken.
    Robin
    Robin


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 22-06-13

    Bewoner
    Leeftijd: 20 jaar - 09/13/2018
    Beroep: Still nothing
    Planeet: Valitia

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Robin za jun 22, 2013 9:26 pm


    Een trekje dat ik had om iedereen direct van top tot teen te bekijken en een oordeel te geven had deze keer geen nut. Van deze knul wist ik gelijk al hoe hij was en hoe hij eruit zag. Althans, wat ik van hem gehoord heb. Natuurlijk kan hij het kat en muis spelletje van de andere leiders meespelen. De kleine jonge koning die alleen maar probeert te helpen. Maar in de tussentijd helpt hij ons alleen maar verder de problemen in. Ik heb het niet nooit gemogen en dat zal ook niet snel gebeuren. Ik heb liever de wereld waar ik over geleerd heb de wereld waar geen leven meer is, waar het vroeger nog krioelde van de mensen en technologie. O wat zou ik graag mijn vingers op een laptop of mobieltje krijgen.

    Mijn tot spleetjes getrokken ogen gleden over de koning heen, elk detail pikkend van zijn kleding. Nu had ik de tijd, nu kon ik zijn bewegende lichaam zien in plaats van een perfect gemaakt beeld dat ik de krant verscheen. Waar zijn kleding piekfijn was en zijn huid op die van een baby leek. Zijn trotse gezicht dat ene van zijn plannen gelukt was of ene neutrale blik bij een plan dat nog in werking was. Ik walgde van hem. Van mij mocht hij samen met de andere leiders verdwijnen. Hij mag dan niet streng zijn, geen echte koning, maar iets van binnen zegt dat hij sterk zou veranderen.

    Een verandering de goede kan op zou ook kunnen. Geen idee hoe ik het voor elkaar zou kunnen krijgen maar een manier om hem bij ons aan te laten sluiten en de kleine koning ene rebel te maken is er. Drie hoeraatjes voor wie nu weer iets voor elkaar heeft gekregen. Robin, en niet Frey die altijd herkend word. Wanneer krijg ik eens mijn herkenning? Wanneer zullen ze mij eens herkennen. Ben ik als meisje niet interessant genoeg om een rebel te zijn? Moet de jongen met de witte haren en groene ogen in de spotlight staan? Valt hij meer op alleen omdat hij een jongen is? Kom op, wees eerlijk. Wie is steeds tussen de vingers van de koning geglipt en wie is steeds gegrepen?

    Het kinderlijke gezicht van de koning trok mij aan. Enkel was er nu iets dan mijn oog trok. Hij had niet het baby huidje dat hij in de kranten had. Onder vage roze vlekken op zijn gezicht waren duidelijk schaafwonden te zien. Hoe kwam hij daaraan? Zou hij sowiso niet 24/7 bescherm moeten worden? Met het rumoer dat steeds groter word? Mijn ogen gleden nog eens over de jongen heen. De mouwen van zijn fluweel rode jas waren opgestroopt. –waarschijnlijk door de botsing- waardoor verband zichtbaar werd. Ik trok een wenkbrouw op naar de koning die het nog niet ontdekt leek te hebben.

    "Bent u lid van de P.F.P.? Is het mogelijk dat u de leider bent van deze groep en indien dat zo is, zou ik met u een afspraak kunnen regelen, zodat wij eens over uw eisen kunnen praten. We kunnen echter niet alle eisen accepteren, wegens de vrede redenen," zo zo, dat is een mond vol. Maar hier was mijn herkenning. Ik werd door onze ‘eigen’ koning herkend. Mar of ik daar zo blij mee moest zijn, dat betwijfelde ik. En waarom zou ik hem vertrouwen. Ik zie nu ene heel ander beeld van hem. Waarom zou ik met hem mee gaan om te praten over de problemen die er zijn? Het feit dat wij bestaan, is dat al niet genoeg reden? Is onze stem nog niet luid genoeg waardoor je onze wensen niet gehoord heb?

    Ik zuchtte. Het had ook een voordeel. Ik zou doro de rest herkend worden. Frey zou niet meer in de spotlight staan maar ik. Ik zou de zakdoek waardig worden en ene stem hebben. Ik zal zegevieren. Verzonken in mijn gedachtes zag ik laat dat de koning mij een hand wilde geven. Mijn ogen gleden via zijn armen naar zijn gezicht toe. Waar een verbaasde uitdrukking op stond. Dar hij er zo lang over deed om het te ontdekken.

    ‘’ja.’’ Begon ik. ‘’ja ik zit bij de P.F.P. maar nee, de leider ben ik niet. ‘’ even bleef ik stil. Deels geprikkeld deels neutraal. Ik keek de koning nog eens na. Hoe kon ik vertrouwen dat dit de koning is en niet een flauwe grap om mij voor het eerst vast te krijgen. ‘’hoe weet ik dat jij de echte koning bant? Dat dit geen flauwe manier is om de gele groep gezellig op te pakken en de rust terug te krijgen.’’ Geweldig Robin, nu heb je de nadruk er opgelegd dat jij bij de groep hoort. Heel sim. Ach, zoveel maakt het toch niet uit. Vluchten kan je niet. Frey haalt je heir weer uit en hij krijgt weer alle aandacht.

    -och wat geef ik je veel om op te reageren xd maar robin denkt zo lekker c:-
    Arthur
    Arthur
    Admin en koning van Elef


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 19-06-13
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Amsterdam

    Bewoner
    Leeftijd: 19 Jaar ~ 21/03/2019
    Beroep: Koning van Elef
    Planeet: Elef

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Arthur za jun 22, 2013 11:29 pm

    ~Arthur is een heel ander geval *zucht* Koning zijn is moeilijk D:

    De ander liet haar blik ver mijn arm vallen, gevolgd het aankijken van mijn gezicht, voordat hij zijn aanzoek had gedaan. Dit was niet goed, de ander had het dus echt opgemerkt en zo zijn zwakte weten te ontdekken. Ondanks dat de ander plotseling hem kon dreigen met een wapen of een ander gevaar zou vormen, was hij opvallend kalm. Hij had gelukkig-of het nou écht geluk was, betwijfelde hij echter vrij sterk- stevige trainingen gehad als kind op verschillende terreinen waarvan hij judo nog het leukst had gevonden. Het was volgens de geruchten een Aardse verdedigingssport -sommige noemden het ook een 'wijze van leven'- geweest dat op Aarde werd uitgevoerd en via Valitia op de andere planeten bekend werd, maar geen succes werd. 
    Ook was hij niet onbewapend, onder zijn pak droeg hij aan zijn riem drie scherpe dolken en nog een zwaard dat duidelijk onder zijn pak uit stak. Deze vier wapens had hij echter nog nooit hoeven te gebruiken en dat wilde hij zo laten blijven. Er hoefden geen gewonden te vallen indien het niet voor het belang van het volk was. Ook onder dreiging zou hij de ander niet mogen aanvallen en enkel zichzelf moeten beschermen. Oftewel, hij gaf het maar toe, het koningschap was absoluut geen prettige leefstijl dan wat de anderen erover dachten. 

    Arthur keek weer aanwezig naar de mogelijke P.F.P. lid tegenover mij, de al vrij bekende protestgroep op Elef waarvan hij had gehoord dat de wensen onmenselijk waren, meer hoorde hij echter niet. Dat waren de meningen van de commité's geweest en hij kon mijn eigen mening niet laten blijken, hij moest met hun mening leven. Maar goed, de ander zag zeker een van rijkdom genietende vorst voor zich, maar nee, daar was geen sprake van. Arthur had iets meer geld dan de gemiddelde bewoner als persoon en voor de rest had hij moeten leven met al deze bewerkingen. De jonge vrouw voor hem was vrij, droeg wat ze wilde, deed wat ze leek te willen en had overduidelijk een eigen wil. 

    Een tegenpool. 

    De jonge vrouw antwoordde vrij traag naar zijn gevoel, maar hij was weer verzuild geraakt achter zijn gedachten die vaak een hinder voor hem als kind hadden gevormd. Even beeldde hij de woedende gezicht van zijn vader in, wanneer hij zijn mening had gegeven over een meisje dat net een jurk aan had getrokken dat goed bij haar paste. Het volgende moment zag hij hoe hij zelf als een jongetje van zes jaar de harde klappen van de koude handen van zijn vader tegen zijn wang aanvoelde. Toen werd alles zwart in die flash back, waarna er weer licht verscheen in de ogen van Arthur. 

    Hij was meningloos, klaar. 

    Hij had bijna de reactie van de jonge vrouw voor hem gemist, en was gerust toen hij nog de woorden kon opvangen. 'Ja,'was ze begonnen met een vrije hoge stem die een beetje schor klonk, wie weet kwam het wel van schreeuwen of zang, 'Ja ik zit bij de P.F.P. maar nee, de leider ben ik niet,' Dan klopten zijn vermoedens, maar het was jammer dat hij niet de leider voor zich had. Dat zou ergens ook te toevallig zijn. Zou de vrouw hem ander kunnen leiden naar de leider? Wacht, het was beter als deze hier kwam, want straks liep hij in de val, hoewel hij dat niet verwacht, wegens zijn trainingen. Arthur was sterk en daar was hij zich bewust van. De vraag die volgde was deels te verwachten, maar het liet zijn wenkbrauw wel even omhoog schieten. ‘Hoe weet ik dat jij de echte koning bent? Dat dit geen flauwe manier is om de gele groep gezellig op te pakken en de rust terug te krijgen,' had ze gevraagd. Zo'n deels verwachte vraag zou hij kunnen beantwoorden, maar deze was echter moeilijk te beantwoorden, zonder iemand in gevaar te brengen. Hij zou de koningshuis kunnen laten zien, maar dat was absoluut niet bedoeld voor een normale burger. "Wat wilt u dat ik doe om te laten tonen dat ik de koning ben? Het tonen van mijn paspoort? Het laten zien van mijn ouders graf,waarvan enkel de koning als hun zoon weet waar deze ligt?" Vroeg hij kalm, terwijl hij van binnen vrij verontwaardigd was van de half verwachten reactie van de jonge vrouw voor hem. De dingen die hij had opgenoemd kon hij snel geregeld hebben, hoewel hij natuurlijk niet zijn paspoort aan haar zou overhandigen of haar de graf zou laten zien. Het was namelijk mogelijk dat de jonge vrouw er misbruik van zou kunnen maken. 
    Robin
    Robin


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 22-06-13

    Bewoner
    Leeftijd: 20 jaar - 09/13/2018
    Beroep: Still nothing
    Planeet: Valitia

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Robin zo jun 23, 2013 1:17 am


    Frey kreeg altijd al de aandacht. Al vanaf het begin dat ik hem kende. Vanaf het eerste dat ik hem zag doen kreeg hij de aandacht. Nooit kreeg jij die. Hoe lang wil je al eens je herkenning hebben? En hoe lang ben je daar al mee bezig? Precies. Je bent nog geen stap verder gegaan. Voor je staat nu de deur naar wat je wilt. En wat doe jij? Jij trekt het direct in de twijfel. Ik weet het wel, ik wil Frey ook niet onderuit halen maar ik moet mezelf er niet slechter mee maken.

    . "Wat wilt u dat ik doe om te laten tonen dat ik de koning ben? Het tonen van mijn paspoort? Het laten zien van mijn ouders graf, waarvan enkel de koning als hun zoon weet waar deze ligt?" ik trok een moeilijk gezicht. Het waren goede redenen, maar met de goede connecties kon je er ook achter komen. Ik moest iets beters verzinnen. Iets dat alleen de koning voor elkaar kon krijgen. Iets officieels, iets groots. Natuurlijk!

    Ik ging op mijn stok leunen en sloeg mijn gekneusde voet om mijn goede been heen. Ik trok een scheve glimlach en wees naar de borst van de koning. ‘’de volgende vergadering van jou en je leiders vriendjes. Ik mag met een ander lid erbij zijn, zonder dat er om onze identiteit word gevraagd.’’ Zei ik. Even bleef ik stil terwijl mijn ogen de omgeving af gingen. Niks was veranderd op het weer na. Waarschijnlijk zou het zo wel gaan regenen. ‘’wij zullen ons daar gedragen en op een nette manier onze ideeën over brengen.’’ Dat er nog iets achter zat was wel duidelijk. Maar wat daar kon ik zelf niet over bepalen. Daar zou ik sowieso meer informatie over moeten hebben van de andere leden. Misschien zou een bezoekje aan de groep helpen.

    ‘’natuurlijk zit er ook wat achter, maar daar kan ik zelf niet over bepalen.’’ Zei ik. Ik ging weer op mijn goede been leunen en liet mijn slechte voet op de grond rusten. ‘’daarvoor zou ik je mee moeten nemen naar de rest van de groep. Ik krabte achter mijn oor omdat ik eigenlijk geen ideeën had wat ik verder moest zeggen en of mijn idee wel nut en zin had. Ik had dan nu misschien wel een toegang tot de volgende vergadering maar of dat nou zo vele nut had. Waarschijnlijk zouden we er alleen maar slecht vanaf komen en zou er niet veel goeds komen. Vooral met mijn voet. Ik zuchtte even en keek naar de apotheek. Ik moest nog steeds pijnstillers halen.


    God Robin, wat zou Frey heir wel van denken. Goed, jij hebt iets voor elkaar gekregen maar dat het de koning is is ook behoorlijk slecht, dat hij me niet zou geloven verbaasd me niks. Maar ondanks dat ik altijd jaloers op het reageer is niet dat ik hem de grond in wil stampen. Ik wil het ook trots op me laten zijn. Laten zien dat het meisje dat hij vroeger had moeten redden ook op haar eigen benen kan staan. Dat ze een stem heeft en kan laten zien wat ze wil laten zien.

    flutje :/
    Arthur
    Arthur
    Admin en koning van Elef


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 19-06-13
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Amsterdam

    Bewoner
    Leeftijd: 19 Jaar ~ 21/03/2019
    Beroep: Koning van Elef
    Planeet: Elef

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Arthur zo jun 23, 2013 2:02 am

    Arthur zag de jonge vrouw een moeilijk gezicht trekken toen hij aanbevelingen had gedaan hoe hij dat had kunnen bewijzen. Hij was wel gerust dat ze niet direct op deze aanbevelingen in ging en hij deze twee voor zichzelf kon houden. Dat scheelde alweer de rustplaats van zijn ouders en zijn eigen identiteitsbewijs. En alweer een naar aspect: wantrouwen jegens iedereen. Elke burger kon van hem gebruik maken en zijn macht, hoewel die niet zo groot was. De comité's hadden het hier voor het zeggen en Arthur deed echter de onderhandelingen tussen de andere twee planeten en verdere beslissingen die genomen moesten worden. Rond dit tijdstip zat hij gisteren nog aanvragen om een groter schoolgebouw te accepteren, gevolgd door wat geldafname van zijn rekening. En nu stond hij tegenover een lid van de protestgroep dat nu bewijs wilde dat hij de échte koning was. In wat voor een situatie was hij zo snel beland door naar de apotheek te gaan? Het voorspelde in ieder geval weinig goeds, want ze kon nu gebruik van hem maken. Hij moest dit slim gaan spelen,want hij wilde beiden partijen tevreden hebben: het volk, dus in dit geval de jonge vrouw, en zijn trots. Dat zou een hele opgave zijn, maar hij moest wel, daar had hij al die leed voor gehad. Dit was ook één van zijn taken, dus had hij geen andere keus. 

    Slim spelen.

     ‘De volgende vergadering van jou en je leiders vriendjes. Ik mag met een ander lid erbij zijn, zonder dat er om onze identiteit word gevraagd,' zei de jonge vrouw die richting zijn borst wees om een extra drama effect aan toe te voegen. Hij negeerde de dramatische actie erachter en duwde zachtjes de arm van de vrouw opzij met zijn ogen gesloten en zijn kop schuddend. Dat werd hem natuurlijk niet. De veiligheid van de andere leiders zou op het spel kunnen staan en als het al uit de hand liep, zouden de politieagenten de namen moeten weten om ze makkelijker te kunnen arresteren en hun familie te contacteren. Echter, er was wel iets waardoor hij niet direct haar verzoek weigerde. Er was dan iemand, of in dit geval, twee mensen van het volk van Elef bij die hun meningen konden uiten indien de andere twee leiders hem nog niet willen accepteren,wegens zijn leeftijd. Het was echter maar de vraag of hij de jonge vrouw kon vertrouwen, en als koning deed je dat absoluut niet zonder een heleboel argumenten. Arthur bleef bij zijn eerste beslissing, dit werd hem niet. 
    "Sorry, mevrouw .. ?"begon Arthur om in ieder geval haar naam of bijnaam te verkrijgen om haar wat beleefder toe te spreken,"Dat kan ik helaas niet doen. Op mijn beurt heb ik geen enkele reden om twee leden van uw protestgroep bij een dergelijke bespreking te laten," Hij zei er niet bij dat hij geen vertrouwen in haar had om deze wantrouwen niet als een gerucht alle kranten langs te gaan. De jonge vrouw leek echter niet eens te luisteren en speurde de plek af naar iets, maar het was nog de vraag om wat, een mede-lid, een hinderlaag, toeschouwers? De aanwezigheid van mijn wapens voelde Arthur nu duidelijker, maar liet er niets van blijken. 
     ‘Wij zullen ons daar gedragen en op een nette manier onze ideeën over brengen,' Beweerde de jonge vrouw, maar Arthur wilde het helemaal niet vertrouwen, enkel aan de oppervlakte liet hij een klein glimlachje zien. Was deze 'nette manier' gelijk aan zijn 'manier van leven'? Of was het een code woord voor het afrossen en het doden van de twee leiders? Als koning dacht hij het laatste, dus reageerde hij maar niet verder op deze woorden waar hij weinig mee kon. Daarvoor zou ik je mee moeten nemen naar de rest van de groep,' Ging de jonge vrouw verder die nog geen naam had, en vrolijker werd Arthur er niet van. Moest hij zoveel moeite doen om haar te laten geloven dat hij de koning was? Dan kon hij beter zijn paspoort laten zien. Hij wilde echter wel eens de eisen van de groep uithoren, omdat hij naar het volk moest luisteren, maar daar was het comité ook voor. Hij waagde een gok. 
    "Ik zou graag uw eisen zoals eerder vermeld willen uithoren, maar wel buiten uw hele groep. Twee van de groep mogen komen op een plek die we nog zullen afspreken, maar uw betrekking met de vergaderingen zal niet gaan lukken. Maar ik kan uw ideeën, indien ik ze goed heb gekeurd en de comité dezelfde mening heeft, overleggen met de andere leiders," Hij hoopte maar dat dit een oplossing zou worden, want anders was het veel te riskant voor meerdere partijen. Toen hij echter de jonge vrouw weer had aangekeken, zag hij dat ze naar de apotheek keek. Ze was al die tijd nog gewond. "Wat wilde u kopen? Ik kan deze voor uw aanschaffen, gezien uw pijnlijke enkel," vroeg hij, zijn ogen nog gericht op de apotheek verderop, voordat hij de jonge vrouw weer aankeek. 
    Robin
    Robin


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 22-06-13

    Bewoner
    Leeftijd: 20 jaar - 09/13/2018
    Beroep: Still nothing
    Planeet: Valitia

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Robin wo jun 26, 2013 12:20 am

    Hoe had je ook kunnen verwachten dat de koning ermee acoord ging. Zoiets bepaalde wel dat hij bewust was van zijn daden, dat hij wist welk kleine dingetje ook invloed had op alles. Dat liet wel weer zien dat hij meer echt was. Ik vertrouwde hem nogsteeds niet dat hij de echte koning was maar daar kwam hij al meer mee in de buurt. "Ik zou graag uw eisen zoals eerder vermeld willen uithoren, maar wel buiten uw hele groep. Twee van de groep mogen komen op een plek die we nog zullen afspreken, maar uw betrekking met de vergaderingen zal niet gaan lukken. Maar ik kan uw ideeën, indien ik ze goed heb gekeurd en de comité dezelfde mening heeft, overleggen met de andere leiders,"

    Zo, zo. Dat was ook weer een hele mond vol. Maar ja, wat verwacht je ook van een koning of zijn imitatie. Nog voordat ik zelf kon antwoorden sprak de jonge koning alweer. "Wat wilde u kopen? Ik kan deze voor uw aanschaffen, gezien uw pijnlijke enkel," verward keek ik op waarna ik naar mijn pijnlijke voet keek. Helemaal vergeten. Maar wat denk je ook als er een koning voor je staat die wel naar je ideeën luistert. Ik keek weer op naar de koning en vervolgens naar de apotheek. ‘’pijnstillers.’’ Begon ik. ‘’en nog wat andere nodige dingen, verband enzo.’’ Zei ik. Was hij echt zo gek om iets voor een lid van ene verzetsgroep te kopen? Ik moest er niet aan twijfelen aangezien we al krap bij kas zaten maar dit is wel erg hoog. Ik bedoel, een koning bied niet zomaar aan een wild vreemde spullen uit de apotheek.


    ‘’maar ik kan het zelf ook wel halen hoor, daar hoef je geen moeite voor te doen’’ zei ik er snel achteraan. Ik moest sowieso opschieten, anders zou Frey me nog gaan zoeken. God, als hij zou merken dat ik zo lang weg zou zijn en nog steeds niks gehaald heb bind hij me vast aan de bank totdat mijn voet weer beter is. dan kan ik zeker niets doen wat ik wil.  Ik zuchte via mijn neus en keek weer naar de koning. Een glimlach ging over mijn gezicht waarna ik met wat moeite langs hem heen liep om naar de apotheek te gaan.

    ‘’ROBIN!’’ echode er door de winkelstraat heen. ‘’Robin!’’ ik draaide me om en zeg een wit harige jongen de straat door rennen. Met zijn hand zwaaiend in de lucht rende hij richting de koning en mij. Alsof de koning een stuk lucht was liep de wit harige jongen er langs en stopte hij hijgend voor mij. ‘’Frey?’’ vroeg ik. Dat het  frey was was niet te missen. Hij is, tja. Met zijn haar makkelijk te herkennen. ‘’wat doe je hier?’’ vroeg ik. ‘’wat denk je?’’ hijgde hij. Nog voordat ik opnieuw kon antwoorden begon hij al weer te ratelen.

    ‘’waarom heb je dat vest aan? Je weet toch dat je zelf niet herkend wilt worden? Of was je het vergeten ofzo? En waarom doe je er zo lang over.’’ Even was hij stil om te kijken of ik al iets gehaald had waarna hij weer door ratelde. ‘’je hebt nog niet eens iets. En je voet dan? Die daar kan je niet te lang mee lopen hoor.’’ ‘’FREY.’’ Riep ik terwijl ik zijn gezicht vast pakte en zijn mond dicht hield. Verbaasd keek hij me aan waarna ik zuchte. ‘’1, wat heb jij gehad? 10 kilo suiker? En 2.’’ Ik wees richting de koning terwijl ik met mijn andere hand het hoofd van frey er naartoe draaide. Zijn ogen werden groot waarna ik zag dat hij weer wilde gaan ratelen. Ik gaf hem een tik tegen zijn achterhoofd waarna hij stil bleef. ‘’ja.’’ Zei ik droog. ‘’ik ben zo terug, vermaak je maar met de koning.’’ Zei ik waarna ik me omdraaide en hinkend met mijn stik de apotheek binnen hinkte.

    awesome post he? ja ik weet zo awesome super awesome.
    Arthur
    Arthur
    Admin en koning van Elef


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 19-06-13
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Amsterdam

    Bewoner
    Leeftijd: 19 Jaar ~ 21/03/2019
    Beroep: Koning van Elef
    Planeet: Elef

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Arthur za jun 29, 2013 12:04 am

    Arthur hoopte diep van binnen dat de ander zijn aanbod-eigenlijk waren het er twee-zou accepteren, in ieder geval vooral dat eerste, zodat niemand gevaar zou lopen. Enkel zou het wat te gemakkelijk in een dergelijk geval zijn, misschien zou de ander iets bedenken waar hij niet voorbereidt op kon zijn. Een plaatselijke vergadering zou niet op zijn plaats zijn. Dan zou iedereen zich erbij voegen en ook moest hij eerst met de comité's over de beslissingen hebben. Het was eenmaal Jeref, een planeet waar de koning niet alle macht had met wel wat droeg. Het was net een tas die hij op zijn tas droeg die op Valitia het zwaarst was, op Varese het lichtst en hier tussenin. Echter zaten er zogenoemde extra zware spullen in deze 'tas', zijn jonge leeftijd en het feit dat op Jeref jongvolwassene burgers rondliepen die elk vrij koppig van aard waren. Dit was dus geen veilig terrein voor een koning. Arthur moest het slim gaan spelen om maar zelfs één burger onder de controle te krijgen.

    De verwarde blik van de jonge vrouw had Arthur uit zijn vrij diepe gedachten gehaald. Verward? Had hij zojuist iets verkeerds gezegd, of was het te snel om van onderwerp te wisselen? Daarvoor was hij immers zelf nog over een overeenkomst begonnen,gevolgd door haar pijnlijke enkel. De ander zat vast over de eerste aanbod na te denken en zijn vraag had haar zeker uit haar gedachten geworpen. Of dat iets goeds was, kon hij niet vastleggen, maar het was zeker vrij apart. De ander had eventjes naar haar voet gekeken,alsof ze nog niet wist dat ze gewond was of simpelweg vergeten was. Nog een aparte ontwikkeling. Daarna leek ze de situatie weer te herinneren of in ieder geval te herkennen, omdat ze even naar de apotheek had gekeken. Spoedig volgde ook haar antwoord, terwijl Arthur al nadacht hoeveel dat ongeveer zou moeten kosten.
    'Pijnstillers,' Begon de ander. Pijnstillers? Dat werd ook gebruikt voor hele andere dingen. Er werd regelmatig misbruik van gemaakt. Maar pijnstillers kopen, wegens een blessure was ook vrij normaal. En ze waren vrij duur,wegens de misbruik eromheen, dus hopelijk wilde ze nog iets anders halen bij de apotheek voor haar voet.
    'En nog wat andere nodige dingen, verband enzo,' Vervolgde ze, terwijl Arthur als teken dat hij haar had gehoord kort in zichzelf knikte. Hij was absoluut geen dokter en kon enkel eerste hulp uitvoeren, maar verband kon je moeilijk voor slechte dingen gebruiken. Verband was ook niet zo duur, dus zou hij deze straks voor haar kunnen kopen als ze het wilde. Iets baarde hem wel zorgen: ze had nog niet gereageerd op zijn eerste aanbod. Zou ze dat nu doen? Ook had ze niet gezegd of ze wilde dat hij het zou kopen, hoewel ze wel had gezegd wat ze nou wilde. De situatie werd vreemder en vreemder voor Arthur, maar hij zweeg en keek de ander kalm aan met zijn groene ogen.  

    Vrij snel- tenminste, sneller dan verwacht- antwoordde ze of hij nou wel of niet iets voor haar hoefde te kopen. Hij was vrij verrast door haar reactie en liet dat lichtjes tonen door zijn wenkbrauwen kort omhoog te laten schieten.
    ’Maar ik kan het zelf ook wel halen hoor, daar hoef je geen moeite voor te doen,' Had ze beantwoord zonder enige twijfel. Bijna had hij gevraagd of ze er zeker over was,maar dat zou onnodig zijn geweest. Ze stond immers volledig achter haar beslissing, echter vroeg hij zich wel nog af wat haar reactie op de eerste aanbod was. Vond ze het prima? Daar ging het om,maar alsof de ander de verlossende antwoord wilde ontwijken, liep ze hem voorbij met een glimlach. Huh? Een glimlach en niets zeggen? Was dit een valstrik of was het een teken dat ze het goedkeurde? Hoewel Arthur haar niet verder wilde belemmeren, moest hij het weten, dus had hij al zijn hand uitgestoken om deze op de schouder van haar te plaatsen,maar een verschijning was hem voor.

    'ROBIN!' Klonk er luid door de straat, gevolgd door een herhaling van de naam. "Robin?" Herhaalde Arthur zachtjes met een vragende naklank. Wie was deze 'Robin'? En wie was diegene die dat ze- Een figuur had zich een weg gebaand naar de jonge vrouw die hij zojuist nog aangesproken had, en werd direct begroet door haar met 'Frey'. Deze twee kende elkaar? Dat moest haast wel, en de naam van haar was 'Robin'? Of een codenaam van haar? Traag had hij zich omgedraaid, nieuwsgierig naar de tafereel tussen de twee. Het was slecht om nieuwsgierig op zo'n moment te zijn,maar hij moest die 'Robin' toch al even vragen over de aanbod. Toen hij deze 'Frey' zag, kon hij het niet laten door weer even lichtelijk verbaasd te reageren. Hij zag wat wit haar uitsteken van een jongen met groene ogen.
    Hij zag er ap-Nee, geen vooroordelen. Arthur kon zichzelf wel even slaan,maar hij deed niets. Het zou er vreemd uitzien. Het werd echt tijd dat hij terug moest keren,maar eerst moest hij degelijk dit afwerken. Deels was het ook vrij onlogisch.
    Hij was koning,maar had ook ogen als ieder anders mens en heeft recht op meningsuiting,maar het mocht niet zo zijn. Van zijn vader dan niet, terwijl het van de wet wel mocht. Vader, hij zag misschien de confrontatie tussen de leiders van de twee planeten met de leider van Elef al aankomen. Was het daarom? Zijn vader was immers een slimme, sterke koning geweest die van zijn vader had geleerd om gewoon vrij te zijn,maar in plaats daarvan zichzelf had opgesloten in een kooi met vele standaarden, en deze had doorgegeven aan de volgende generatie, Arthur.
    Hij zat vast in deze kooi die zich langzaamaan opende voor de buitenwereld.

    Onbewust had Arthur wat leegjes naar de twee gekeken, en pas op een gegeven moment drongen de snelle woorden van deze 'Frey' tot hem door. Het lukte hem echter niet om er woorden van te maken. Hij was pas weer wakker,toen Robin deze Frey stil had gemaakt en heel snel op alle opmerkingen van Frey had gereageerd en naar hem had gewezen. Direct speurde Arthur enige verbazing in de ogen van deze Frey,waar hij al zijn hele leven mee had moeten leven. Altijd weer die verbazing. Alsof deze Robin de gedachte van Frey kon lezen, snoerde ze zijn mond en hoorde Arthur vervolgens wel een hele abnormale zin. ‘Ik ben zo terug, vermaak je maar met de koning,' Had ze gezegd,voordat hij haar in zijn ooghoek naar de apotheek zag lopen. Dat betekende dat ze terug zou komen en hopelijk dan zijn aanbod zou accepteren. Maar goed, nu stond deze Frey voor hem en hij wist niet echt wat hij met hem aan moest. Van de worden die hij had gehoord, behoorde Frey ook tot de groep. Zou hij eens anders hem de aanbod verduidelijken, er was namelijk een kans dat hij de leider kon zijn."Gegroet meneer Frey," Begon Arthur beleefd, bedenkend hoe hij de aanbod aan hem zou verduidelijken,"U hoort dus ook bij dezelfde groep als vrouwe Robin, niet waar? Ik heb haar namelijk net een aanbod gedaan dat zij met een ander  groepslid op een bepaalde bestemming met mij de eisen van jullie groep bekend maken. Daarna kan ik deze met de comité's overleggen en indien ze het goedkeuren voorstellen bij de volgende vergadering met de koning van Valitia en de andere leider van Varese voorstellen," Deze Frey was nu ook geïnformeerd,maar hij had enkel nog een verlossende vraag die deze groepslid misschien kon beantwoorden. "Bent u de leider van de groep? Zo nee, wie dan wel?" Arthur begon zich te beseffen dat het wel handig was door er nog een lid bij te hebben die blijkbaar bezorgd was geweest om Robin en naar haar had gezocht en zo hier terecht kwam.
    Robin
    Robin


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 22-06-13

    Bewoner
    Leeftijd: 20 jaar - 09/13/2018
    Beroep: Still nothing
    Planeet: Valitia

    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Robin do jul 11, 2013 9:20 pm


    Ghehe ik ben geweldig op tijd met deze post xD

    Ik hinkte de apotheek binnen opzoek naar verband. Het eerste wat ik nodig had. Ik keek om me heen e zag allerlei potjes in verschillende vormen en kleuren.  Grote potjes met poeder, kleine met bijzondere blauwe vloeistof. Doosjes met kleine blauwe letters of doosjes die duidelijk voor kinderen zijn gemaakt. Alles zag ik behalve verband. Wat was dit dan nou weer voor een apoteek?

    Ik hinkte verder naar binnen zonder oogcontact te maken met anderen. Als ik al niet genoeg opval met me voet zal ik dat wel doen met mijn vest. Ik zuchtte en stond in het midden van de apotheek stil. Ik leunde op mijn stok om even op adem te komen. Ik mocht dan vaak door de straten vluchten, een hele ochtend al op 1 been lopen is zwaar.

    ‘’vervloekt.’’ Snauwde ik zacht. Ik keek om me heen en probeerde een medewerkster te zoeken. Iedereen leek er wel te zijn, iedereen behalve een medewerkster. We hadden de alleen staande moeder, de vader van het werk. De rijke moeder, huishoudster, de zwerver, het persoon dat komt voor de verveling en natuurlijk de sukkel met haar verstuikte enkel.


    Tot mijn verbazing zag ik iemand in het bit via een deur aan de achterkant naar binnen lopen. ‘’hallo?’’ riep ik terwijl ik mijn hand op stak. Meerdere mensen keken op behalve de vrouw in het wit. Ik hinkte naar haar toe en greep haar mauw alsof mijn leven er vanaf hing. Ze keek me vol afschuw aan en schudde mij van haar af. ‘’wat moet je mormel?’’ snauwde ze. ‘’U werkt hier toch?’’ ze keek me nog kwader aan. had ik haar beledigd ofzo?

    ‘’ik heir werken? Waar zie je me voor aan. een straatrat zoals u?’’ mijn wenkbrauwen knepen samen. ‘’nou ja, eigenlijk wel ja want anders sprak ik u niet aan voor een medewerkster hier.’’ Ik liet de vrouw los die gelijk haar mouw weer goed deed. Ik mompelde wat binnen monds waarna ik de rekken langs ging voor verband en pijnstillers. Ik wil heir zo graag mogelijk weg.

    Uiteindelijk vond ik het verband terwijl ik vele dodelijke blikken naar me toe had gekregen. Ik griste een pakje pijnstillers van het rek en liep naar de balie voor aan de winkel. Ik haalde geld uit mijn zak en smeet deze op tafel. Zonder ook maar om te kijken of kijken of ik genoeg had

    Ik hinkte naar buiten en greep Frey bij zijn bovenarm vast. ‘’kom.’’ Snauwde ik.  Maakt niet uit dat Frey misschien in gesprek was met de koning maakte niks uit. Dan moet die maar meekomen.

    -flut-

    Gesponsorde inhoud


    Acceptatie Empty Re: Acceptatie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 5:38 am